سنسورهای خانه هوشمند
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

سنسورهای خانه هوشمند

برای رسیدن به امکانات و اهداف  خانه ی هوشمند نیازمند وجود انواع حساسه (سنسور) می باشیم تا با گرفتن اطلاعات از این حساسه ها درک بهتر ی از وضعیت کنونی خانه و یا بنا داشته باشیم و بتوانیم از این اطلاعات به منظور پیش بینی وضعیت آتی استفاده کنیم. در واقع مدیریت یک ساختمان بدون وجود حساسه های مختلف غیر ممکن خواهد بود.

 سنسورهای حرکتی (Motion Detector):

یکی از متداول ترین سنسورهایی که امروزه در ساختمان هوشمند به عنوان سیستم های اعلام سرقت مورد استفاده قرار می گیرد سنسورهای حرکتی Motion Sensor می باشند که امروزه با اسامی گوناگون از جمله سنسورحرکتی ، چشمی ، رادار،  PIRو… می توان آنها را در بازار یافت. این سنسورها به خاطر دید وسیع و پروسسی که در محیط انجام می دهند امروزه به یکی از اجزاء اصلی سیستم های اعلام سرقت در خانه های هوشمند تبدیل شده اند به طوری که بیشتر شرکت ها در اکثر پروژه های اعلام سرقت خود از این سنسورها استفاده می کنند.

 

خانه هوشمند الفا لمس یک رویای واقعی است. با خانه هوشمند الفا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمایید. شما میتوانید نمايندگي خانه هوشمند را از ما درخواست کنید. برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر به سایت ما بنام خانه هوشمند الفا و قسمت -پذيرش نمايندگي خانه هوشمند- مراجعه کنید

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: